loading...
سایت تفریحی سرگرمی pmc4 | دانلود آهنگ جدید | مطالب جالب
پیکو باکس
پیکو باکس چیست؟

پی کو باکس یک مرکز تبلیغاتی است که علاقه مند است شما را به صورت رایگان برای کسب درآمد به عضویت درآورد.جایی که شما با کلیک کردن و دیدین تبلیغات کسب درآمد خواهید کرد و جایی که موسسات و نفرات ،ایده ها ، محصولات و خدمات خود را به نمایش می گذارنددر تجارت ما همه یک برنده هستند،شما با استفاده از یک متود ساده و کارآزموده شده می توانید هم درآمد داشته باشید و یا محصولات خود را به نمایش بگذارید. مهمتر از همه اینکه ما با ادغام چندین روش در دنیای بزرگ تبلیغاتی اینترنت این موسسه را بنا کرده ایم و با استفاده از مجهزترین وسایل و امکانات آمده ایم تا جای بحق خود را در این تجارت داشته باشیم پس با خیال راحت به ما به پیوندید ، ما آمده ایم تا با شما رشد کنیم

این تجارت چگونه کار می کند ؟

بسیار ساده،تبلیغ کننده گان برای تبلیغ وب سایت/محصول خود مبلغی را می پردازند و شما با دیدن این تبلیغات درآمد خواهید داشت. ما برای اینکه شما درآمد بیشتری داشته باشید یک لینک مخصوص به هر عضو اختصاص خواهیم داد و شما با تبلیغ این لینک در هر وب سایت و یا توسط ایمیل می توانید نفراتی بصورت رایگان برای خود پیدا کنید، ما بابت هر کلیک آن نفرات نیز به شما پرداخت خواهیم کردو یا شما می توانید از تعداد نفرات عضو در مجموعه ما ، نفرات اجاره کنید و بابت هر تبلیغاتی که این نفرات می بینند در حالی که برای خودشان درآمد دارند،برای شما هم درآمد زا خواهند بود.



زمانی که موجودی حساب شما به حداقل میزان تعیین شده رسیده باشد میتوانید درخواست برداشت موجودی خود را بدهید!
  • حداقل برداشت موجودی در مرحله اول 5000 تومان میباشد.
  • حداقل برداشت موجودی در مرحله دوم 10000 تومان میباشد.
  • حداقل برداشت موجودی در مرحله سوم به بعد 20000 تومان میباشد.



برای عضویت در سایت پیکو باکس از طریق لینک زیر اقدام نمایید.

سجاد بازدید : 74 چهارشنبه 06 آذر 1392 نظرات (0)
اس ام اس خنده دار

داداشم صبح تاظهر... بعدازظهرتاشب پشت کامپیوتره، اونوقت من که هنو پنج دقیقه هم نشده رفتم پشت سیستم مامی خانوم سر میرسه میگه معلوم نیس چه غلطی میکنی پشت سیستم... آخه مادرمن بذا بشینم بعدبیا بالا سرم!!!!
من مامان خودمو میخوااااااااام

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

من یه داداش دیگه داشتم واسه اینكه ته دیگ بیشتر بهمون برسه كشتیمش :|

 

برای مشاهده بقیه به ادامه مطلب بروید ...
اس ام اس خنده دار

داداشم صبح تاظهر... بعدازظهرتاشب پشت کامپیوتره، اونوقت من که هنو پنج دقیقه هم نشده رفتم پشت سیستم مامی خانوم سر میرسه میگه معلوم نیس چه غلطی میکنی پشت سیستم... آخه مادرمن بذا بشینم بعدبیا بالا سرم!!!!
من مامان خودمو میخوااااااااام

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

من یه داداش دیگه داشتم واسه اینكه ته دیگ بیشتر بهمون برسه كشتیمش :|

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

ماشینمون دوگانس (پاتروله، حال کردی ما هم ماشیم داریم)
(ازون دوگانه خطرناکا!) (بمب متحرک)
لامستب 35 تا و نصفی قلق داره برا روشن کردن
(نصفش برا اینه که باید موقع استارت پاتو تا نصف رو گاز فشار بدی)
47 تا نکته هم برا این که بتونی ماشینو راه ببری و دنده چینج کنی بدون این که ماشین خاموش شه. موقع دنده عوض کردن باید هم زمان پاهات رو هر سه تا پدال باشه.
خدایا این ماشینو واسه ما نگه دار

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

به بچه پسرخالم(۵سالشه) میگم اسم بابات چیه؟ میگه : گاو!
میگم: اااااا، مگه آدم به باباش میگه گاو؟
میگه خودش همیشه بهم میگه گوساله پس حتما خودش گاوه دیگه!
وااااایییی خدا!
قدرت استدلالش منو کشته!

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

ازکلیه خواهران گرامی تقاضا میشود,
جهت سهولت ورود وخروج خود به دانشگاه ,از درب پارکینگ اساتید مراجعه نمایند.


اطلاعیه حراست دانشگاه,
برای کلیپس دخترایی که از در معمولی رد نمیشه....!

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

قبلنا پسره میفتاد زندان دختره 15 سال به پاش میموند...
الان رفتم دسشویی اومدم مخشو زدن... :))

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

مورد داشتیم موقع آفرینش، خدا حال نداشته رو قیافه یارو کار کنه گفته بیا این سوییچ پورشه برو حال کن...

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

3 دروغی كه همیشه میشنویم
1-عاشقتم
2-تا ابد باهات میمونم
3-دیفرانسیل و انتگرال تو زندگی به دردت میخوره

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

آقامایه عمو داریم ازرفتن به دکترمیترسه.........
الان حسابی مریض شده هرقدبهش میگن برو دکتر نمیره.میگه میترسم بهم بگن بیماری لاعلاجی داری بعدش سکته کنم بمیرم!!!!!
حالا امروزصبح به زوربلندش کردن بردنش دکتر بعدشم رفته سونوگرافی
بهش گفتن دور کبدت چربی جمع شده.....
توراه برگشت یکی ازدوستاشو دیده دوستش ازش پرسیده چیشد؟ بیماریت چیه؟عمومم نه گذاشت نه برداشت میگه:سرطان کبد!!!!!
یعنی عمو باروحیست من دارم؟؟؟
سلامتی همه بیماراو بی روحیه ها بزن تو سرت!

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

رفیقم یه حالی ازمعلممون گرفت هلو:معلم داشت حضورغیاب میکردکه اخرش گفت من کی این همه اسمومیخام حفظ کنم.که رفیقم برگشت گفت شما سی تا اسمونمیتونیدحفظ کنیداونوقت ازماانتظارداری این همه درسو حفظ کنیم معلمه شدعینهومدادرنگی

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار


آخ بـــدم میـــاد از پســـر هـــایی کـــه وقتــی عشـــقشــون ولــشون مـــیکنــه مـــیشیـــننــد و مــثل جیـــــش بــچه اشــک میـــریزنـــد ^_^
.
.
.
.
.
خــو رفـــته که رفتـــه لامـــصب مــردونگیــت رو حفــظ کــن.
در ضـــمن دخـــتر خـــوب هــم پیـــدا میـــشــه اگــه خــدا بهــتون عـــمر نـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوح رو داشتــــه باشـــه ^_^

بـــد مـــیگــم نامــــوســـن؟

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

فقــط یـه ایرانــی میتــونه دریــچه ای نــو بــر روی دســتور زبــان خودش بــاز کــنه و بگــه : پــاشــو بشــین :||
اگـه ایــنو بــه یــه خآرجــی بگــین بـه دلیــل ابتلــا بــه لـوپـوس اری تــراســمای حــاد همــراه بــا اسیــد اســکوربیــک ریــغ رحــمت رو ســر میــکشه D: ...

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

اونروز دلم بد جوری گرفته بود؛نشستم ی دل سیر پیامهای بازرگانی رو نگاه کردم.خیلی تو روحیه آدم تاثیر میذاره

فک کردم دارم سریال میبینم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 108
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 43
  • آی پی دیروز : 44
  • بازدید امروز : 50
  • باردید دیروز : 71
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 483
  • بازدید ماه : 400
  • بازدید سال : 13,661
  • بازدید کلی : 98,764